Księgowość

- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku od towarów i usług,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,
- sporządzanie i składanie miesięcznych deklaracji (zaliczek) PIT, CIT, VAT,
- sporządzanie i składanie rocznych zeznań podatkowych, oraz całokształtu sprawozdań finansowych,
- sporządzanie i składanie informacji statystycznych GUS,
- sporządzanie i składanie sprawozdań NBP,
- sporządzanie i składanie deklaracji Intrastat, PFRON,
- reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym, ZUS i innymi instytucjami w oparciu o udzielone pełnomocnictwa,
- opracowanie zakładowego planu kont,
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.